Actualització del cas Proper bus Barcelona
21 d'octubre del 2013
Finalment s’ha solucionat el problema: Proper bus Barcelona torna a estar disponible
Respecte del que comentava en l’anterior publicació, m’agradaria comentar algunes novetats que hi ha hagut pel que fa al cas.
21/10/2013 10:53
Aquest matí m’ha contactat l’advocat que signava el burofax, comentant-me que des de CETRAMSA des del primer moment només pretenien avisar-me, perquè les dades que utilitzo canvien diàriament i estaven preocupats perquè poguessin ser inconsistents (per exemple, que algun usuari es queixés perquè accedia a una parada de bus que s’havia eliminat). M’ha comentat que en cap cas pretenien demandar-me ni denunciar-me, i m’ha mostrat la seva preocupació pels missatges que s’estaven escampant per fòrums i per Twitter.
M’ha comentat que volien reunir-se amb mi durant aquesta setmana per parlar del tema i perquè l’accés a les dades des de l’aplicació es fes de manera segura i que les dades sempre fossin les reals, que em contactarien quan tinguessin disponibilitat.
21/10/2013 12:32
M’han contactat des de CETRAMSA per acordar una reunió demà a les 9:00. M’han tornat a mostrar la seva disconformitat amb els comentaris d’altra gent a fòrums i tuits, ja que ells en cap moment han volgut demandar-me. Asseguren que no hi ha cap problema perquè l’aplicació funcioni, però cal que faci servir els sistemes d’obtenció de dades adients perquè les mateixes estiguin degudament actualitzades.
Aquest és l’estat de les coses a dia d’avui, aniré actualitzant aquesta publicació conforme hi hagi més novetats. Per ara, l’aplicació segueix desactivada.
Aprofito per agrair des d’aquí tots els comentaris, missatges i tuits de recolzament. Han estat moltíssims i realment em motiven a seguir endavant, ja que sembla que realment la meva feina feia una mica més feliç a la gent. Moltes gràcies.